Merhaba Hanımlar,
35+3 haftalık hamileyim ve bu ilk gebeliğim. Cuma gecesi azar azar suyum geliyo sandım çünkü peçeteye sildikçe şeffaf su gibi oluyordu. Doktorumla yazıştım, acile gittik. Ebe elinde kağıtlarla kontrol etti, ped testi yaptı, nst’ye bağladı suyun gelmiyor dedi. Ertesi gün kendi doktorumda nst’ye bağlayıp ultrasonla baktı suyumda bir azalma yok. Vajinal akıntıymış. Ama dün akşamdan bu güne kadar arttı. Duşa girmeden önce resmen bacaklarımdan süzülüp yere kadar aktı. Çıktığımda havluma aktı. Koyduğum pedler de aynı şekilde..
Aksi bi durum olsa illaki doktorum görür söylerdi de bu şekilde akıntı ilk kez başıma geliyor. Aranızda bunu yaşayan oldu mu? Endişe ediyorum ister istemez her ne kadar su değil deseler de..