Ben sabahları I Mom balık hapı diyorum ben ona , gece de osteocare kullanıyorum aylardır 33. Haftayı geçtik .. kullanın Demir çinko D vitamini Herşey var onda.. ben ekstradan bişi bu yüzden kullanmıyorum . Ama vücut ağrılarımı etki ettiğini görmedim :)