Sonunda doğum hikayemi yazmak bana da nasib oldu . 37+4 de 3300 Gr 50 cm doğdu meleğim . 10 Aralık akşamı akşam yemeği için kaynanamlarla sofradaydik yemeğimizi yedik hala sandalyede otururken birden içimde pıt diye bı akıntı oldi sanki bende o sıralar nişan beklediğim icim Nisan geldi heralde dedim ve tuvalet e gitmek için yerimden kalktım . Kalktığım anca bardaklarda su boşaldi . O ana kadar.hic kasılma ağrı vb belirti yaşamadım birden oldu hemen tuvalet e kostum ve haliyle şok oldum tabi . Eşime seslendim çantamdan depend getirmesini ve kombiyi açmasıni istedim ben duştan çıkana kadar hazırlan doğum başlıyor dedim oda tabi panik oldu . Ben duşumu aldım çıktım giyindim ve hastaneye gittik 1 cm açıklık var ama suyun geldigi için yatiricaz dediler . Yatış verdiler sabaha kadar kendi sancini bekleyeceğiz dediler o arada çocuk enfeksiyon kapmasin diye bı ilaç vericez sana dediler bende tamam dedim keyfim yerinde sabahı bekliyordum sancım yoktu . Ne olduysa o ilaçtan sonra oldu sanırım o başka biseydi 😄 sancılarım gelmeye başladı . 5 dakikada 1 geliyordu ve kötüydü gerçekten bı saat sonra tekrar. Açıklığa baktı ve 4 cm dedi bende ben epidural istiyorum dedim onlarda gece epidural yapmıyoruz ama yine de bı doktoruna soralım dediler ve sordular doktor onay vermedi . Sancılar o akadar zorlamaya başlamıştı ki daha fazla dayanamadım ve o zaman sezeryan dedim sonra seseryana alındım . İğnenin vurulduğu an acitmadi ama o an tam sancı gelmişti ve o sancıyla eğilmek gerçekten zor oldu iğneden sonra sancılar uçtu gitti zaten . Sadece çekişmeleri hissettim ve çok üşüdüm . 23.45 de yavrum doğdu bı kere öptüm ve çıkardılar soğuk diye. Sonra ben çıktım ve odama geçtim altı saat uyusyjkuktann acı vs hissetmedim 6 da yürümek için hemşireler geldi ilk ayağa kalkmak yataktan doğrulamak zordu ama dayanilmauacak kaldar değil ilk adımları attım sonrasında hep yürüdüm bı tek uyumak için yatağa geçtim . İlk gaz çıkarmak için da kaçma yaptılar ağrılı ve zor olmadı benim için tek zor olan yataktan inip geri yatağa çıkmaktı sadece . İki gün sonra taburcu oldum eve geldim . Duş aldıktan sonra sütum de geldi şuan herşey yolunda kızım on günlük olddu . Depend mutlaka alın hastanedeki hasta bezleri yürürken dikişe değil acı vermişti ama depend yarayı tam sardığı için yurumemi kolaylaştırdı . Birde manuel pompa almayin hiç bı ise yaramıyor . Ve tabiki bol bol yürümek .
Ve son olarak seseryanliyken gülmeyin arkadaşlar komik insanlardan uzak durun gülünce dikişler açıyor 😄
Sorularınız varsa cevaplarım