Benim de hamileliğin başından beri vajinal yanma var, önceleri idrar yolu enfeksiyonum vardı bu sebeple oluyor diye düşündüm. Ama enfeksiyon geçti yanmam geçmedi. 25 haftalık hamileyim, her idrara cıktıgımda, yürüyüş yaptığımda oluyor. Doktora sordum olabilir normal dedi. Yani endişelenmemek lazım, normalmiş