mucizemibeklerken17 bende ilacla tedavi oldug ay ilk dafa yaptim zaten :))
Ben ilk dafa ilaca fwmara ve ovotrelle yemmuz ayinda oldum yumurtam buyudu tutmadi ama. Malesef.
Ekim ayinda yine femara ovitewlle olucaktm dr soylemeden ilacla ayni….zamandaa sogan kuru yapmaya basladim
Catlaa ignesi oldum( hala sogan kur devam ediyorsm cunko 15 gun yapicaktim) ilismo gunu tayin etsi dr
Yaptik.ama haalaa sogan kurum bitmemisti
Tamm yumurta catladigi gunden 2 veya 3 gun sonra kurumu tamamladim.
Ve hamile kaldim