Papiii Merhaba arkadaşlar bugün kasık ağrısı yaşayınca ovülasyon testi yaptım ama pik mi bu bilemedim reglimin 13. Günü ve başka test yok elimde yardıma ihtiyacım var😊
tazegebee Papiii bu eczanelerdeki normal idrar testimi canim ? ikinci cizgi cok net yani negatif olma ihtimali yoktur heralde.
safderun_ Papiii gebelik testi sandım ovülasyon testiyle yumurtlaman var demektir koyuluklarndan belli zaten
Happybsrn Papiii yarın daha pik olur benimde bu ay yumurtlama 2 gün sürdü zaten doktorda iki yumurtam olduğunu söylemişti bugün çatlama oldu inşallah hayırli haberler alırız
Ebru-001 Papiii bugun dahil 3gün ard arda ilişkiye girin yumurtlama günü değerlendiririn hadi insallah 🤗🙏🏻
Saziyersin Bence pik yarin yada diğer gun catlar ama siz bugünden itibaren tutması için ilişkiye girin bildiğim kadari ile
Papiii Happybsrn bende yumurta tabiki yaptırdım ilaçsız 11. Gün 14 mm dedi yumurta için bugün 13. Günüm çok şiddetli ağrı olunca şüphelendim bende ondan tek testimi kullandım 😊
Happybsrn Papiii bnm günde 1 mm büyüyor cuma 14 tü bı hafta sonra pik gördüm yanı 20lerde fln senin yarın daha da pik olur elinde test yok madem o şekilde hesapla
Papiii Happybsrn yarın yine kontrole gideceğim canım yine de ne olur ne olmaz diye emin olmak istedim test ile bakalım çatlama mı büyüme mi 😊