ZehraBasak Merhaba kızlar. 18. Haftama yarın giriyorum. 2-3 gündür akşamları karnımın gerginlikten patlayacağını ve iyi nefes alamadığımı hissediyorum.. Ne yapmam gerek size de bu tarz sıkıntılar oldumu?
Anneolmak07 ZehraBasak 27. Haftamdayım hala var bende o his.Gaz yapıcı şeyler yememeye çalışabilirsin.yatakta çift yastık kullanmalısın ve günde en az yarım saat yürüyüş🥰
sevgisevgi ZehraBasak bana da aynisi olmustu, hatta herkese diyordum sanirim karnim patlayacak diye 🤪 ama bir hafta sonra gecti, bagirsaklarinizi calistiracak gidalar tuketin, ben 21. haftadayim, cok sukur bir sorunum yok 🙏🙏
mrv_b Bende 18. Haftadayım. Kendimi özellikle bişeyler yiyip içtikten sonra patlayacak gibi hissediyorum az yememe rağmen 🥴