A_Alparslan Gokcekrts 39*5 belirti vs sıfır.. günüm geçerse bnde ne yapcam diye düşünüyor dum sizin dr unuz mu yatış verdi?
Ugurbocegi9876 Gokcekrts 41 haftalık oluyorum yarın sabah yatış yapılacak inşallah kucağımıza sağlıkla alırız bebeklerimizi hiçbir belirtimde yok
Byztk Gokcekrts 40. Haftamdayım dün nişanım geldi bugün de ilişki sonrası suyum geldi sanırım ama ağrım vs bir şey yok
Deletedmom95 Gokcekrts nişanım geldi ama sancı yok diye yatış vermedi Dr. 39+6 olcaz an itibariyle. Bakalım hayırlısı
Gokcekrts A_Alparslan evet dün nst ye gittim hiçbir belirti yok ne açıklık ne sancı bugün 40 hafta oldu ama imza verip çıktım
Gokcekrts Byztk suyunuz geldiyse bence bi gidin hastaneye sancınız olmadığı için hissetmiyorsunuzdur doğum başlamış olabilir