Evet kızlar 40+3 ye gelmek istemediği halde suniyle zor bi doğum yaptım ben hastaneye yattığımda sancım yoktu doktorum 17 Aralık günü sabah 7.30 gibi hastanede olmamı söylemişti evden çıktık 8 gibi yatışım oldu 8.30 da suni sancım takıldı bol bol yürümem pilates topunda hareketler yapılmam söylendi hepsini yaptım muayene olduğumda o gün bebeğin kakasını yaptığını öğrendik ama telaş yapmamam gerektiği söylendi sürekli zaman geçtikçe sürekli alttan muayene oluyordum ve nstye bağlanıyordum saatlerce o suni sancıyı yaşadım öğlen 3e kadar dayandım 3 te sancılara dayanamamaya başladım bayılacak duruma gelmiştim epidural takıldı , biraz rahatlamıştım sadece açıklığı bekliyorduk artık ama kızım gelmemeye inat ediyordu 2-3 saat sonra epiduralin 2.dozunu aldım ağrılarım artmıştı saat 7 de doğum odasına aldılar beni 40 dakika o masada kaldım doğumum hiç kolay olmadı epidural istemiştim evet son saatlerim biraz daha rahat geçmişti ama bu Sefer ıkınmamı zorlaştırıyordu o kadar canım yanıyordu ki masadayken yalvardım doktoruma beni sezeryana alın diye yapamayacağımı zannetmiştim doktorum kızdı bana burdan dönemeyiz dedi hırslandım ıkındım ve 19.40 ta kızım kucağımdaydı hayatım boyunca en acı çektiğim ama en güzel sonucu aldığım bir gündü gözünüzü korkutmak istemem kızlar lütfen herkesin farklı bir kişi olduğunu unutmayın kimisinin doğumu 10 dakika sürer kimisi saatlerce doğum yapamaz bol bol yürüyün sancıları yürüyerek hareket ederek karşılayın doğru nefes alıp verin bunlar çok önemli şuan bebeğimin sağlığı çok iyi 3 günlüğüz evimizdeyiz inşallah hepiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeklerinizi ben happy Kidse geçiyorum 😘❤️