33 haftalık hamileyim kızlar az önce suyumun geldiğni fark ettim hemen acile geldik doktor suyumun sıZıntı şeklinde geldiğini söyledi 1 cm açıklık varmış kızlar doğum mu olacak lütfen bilgisi oln yazsın nst ye bağladılar bebeğin gelişimi 3 hafta geride