Fatma_0 al canım benim bizim ev de doğalgaz ama sabaha karşı illaki bi serinlik oluyo ki hiç kapatmayız biz ..battaniye daha hafif olduğu için debelenip atıyo üstünden benim kız ama yorganla çok uğraşamıyo.. nolur nolmaz yedekli iki tane alsan yeter..