Hamileligimin basinda olsam universitede profesore giderdim..su an ozel muayenesi olan uzman doktora gidiyorum..ama dedigim gibi. Bir de siz o bebegi her turlu doguracaksaniz takipte ozele gitmek cok anlamsiz oluyor. Devletten hicbi farki yok gittigim doktorun. Baba goremiyor cok konusmuuor vs bence bunlar cok onemli seyler degil. Sadece detay. Butceyi zorlayip ozel tercih edicek kadar onemli kriterler degil benim adima