adile27 kizlar bende sorun yok esimdeds sorun yok 19 aydir cocugumuz olmadi asilama yapicaz bu ay esimin spermi hareketli sonuclsr iyi benmdd yumurtalarim iyiler rahim filmi de cektim asilama nasil bi surec neler yasaniyor
Mucizee80 adile27 adetin 2. Veya 3. Günü hormonlarıniza bakılıyor daha sonra hapla yada ignelerle yumurtalarınız büyütüluyor istenilen boyuta gelince çatlatma iğnesiyle catlatp 36 saat sonra falan eşinizin yıkanan spermleri katater yardımıyla rahminize bırakılıyor sonrada bekleme süreciniz başlıyor
adile27 Mucizee80 kimisi diyor esinin spermi harrketsiz falan olunca asilama yapiliyor oylr birsey yok deilmi canm cnku ikimzdedd sorun yok klimen catlama ignesi dd kullandk olmadi
Mucizee80 adile27 onun da kriterleri var belli sayi altında olursa yapılmıyor eşimin yıkandıktan sonra ileri hareketlsi 3 milyondu çok düşüktü yani vede tutmadı ileri sayısının çok olması tabiki de iyi daha çok sperm ulaşır
Mucizee80 adile27 hareketsiz olsa nasıl gidecek aşılamada tek amaç yolu kısaltmak yol kısalıyor ama yumurtayi döllemek için hareketlilik lazım normal ilişkideki şansla aynı zaten
mucizemibeklerken17 Canim bizim de sebepsiz yere 1 senedir olmuyor ama femara verdi doktorum. Yumurta 22mm olmustu. Femara denedin mi? Ben 15 senedir klomen kullandırtmıyorum dedi adam. Doktoruna bi sorsan onu da
adile27 mucizemibeklerken17 yarin sorarim canm klomen benm 4 yumurtami gelistirci ewet femara da iyi onu sorarrom doktoruma