Merhabalar 37+0 dan iyi akşamlar kızlar sıkıntınız var mı benim kasıklarım da çok batma oluyor birden ağrı giriyor çok sertleşme oluyor bı yerde toplanma felan bacaklarım uyuşuyor kollarım uyuşuyor 🤦 36+5 te gittim başı aşağıda fakat daha doğum kanalına girmemis sizin kanalda mi bebisler doğum tarihiniz belli mi benim Perşembe günü çatı muayenesi var inşallah belli olucak sağlıcakla bebisler gelsin inşallah kucaklara 🙏🤭🤗🥰