Cnninn 37 haftalik hamileyim 36+2Hastaneye gittim kontrole ve doktor parmak ucu kadar açılma oldugunu soyledi.Ama hâla tık yok bunun hakkinda bilgisi olan var mi ?
Ohaezgi Cnninn doktor diyosa olmaz o zaman ama yinede doğması için acele etme biraz daha toparlansın kilo alsın 😇😇