Esmanur_97 Edacaliis1 migrosun kendi markası minies deterjan ve yumuşatıcı aldım hem hesaplı hemde güzel 😊
Gamizz Edacaliis1 granül ile yıkayıp bir kere de deterjansız yıkadım ki sabun kalıntısı kalmasın çünkü bebeğimin cildi çok hassastı. Sonra da ütüledim 😊
Bebislerimiz Yumuşatıcı kullanmadim e bebekten granul aldim en doğalı o geldi bana cok arastirdim zaten yuksek buharlı utude de ütüledim