Esraa54 Dilankocak ilk 3 ay ve son 3 ay haricinde yapılıyor 4-5-6 aylar güvenli dönem diye geçiyor tabi kadın doğum doktorunun onayını alman gerek.Ben özelde çektirdim benden izin belgesi istemediler ama normalde istiyorlarmış
Baby06 Dış çekmek için uyuşturuyorlar ya bebeğe zararlı olabilir narkozun doktorum bana parol içebilirsin sadece dedi