MeryemEnes123 yok çok şükür kötü bir şey yok.Kan testini iki günde bir yaptırdım yükselecek mi,keseyi görebilecek miyim,bebeğin kalp atışlarını duyabilecek miyim diye düşünerek zaman geçti hep.Ablam 7 haftalıkken öğrenmişti ve doktora gittiği ilk günde kalp atışını duymuştu sıfır stres yani 😅