Sakın pes etme benimde göğüs ucum yoktu ama tutması için o kadar uğraştık ki annemle ilk gece aslaaa uyumadık zar zor tuttu 1 mememi 2 saat orda kaldı hiç ellemedim ilk sütüm sarı süt geliyordu ve o şifa resmen bebeğe,eve geldik sütüm inmedi çookk uğraştık olmadı sarılık olmasın siye en son bi mama aldık göğüsüme azar azar damlatarak kızımın emmesine vesile olduk 3. Günde bi sütüm geldi geliş o geliş su gibi akıyordu resmen durduramıyordum ama kızım emmedi maalesef,sağarakta 4 ay idare edebildik sonra azaldı şuan 7 aylık 3 aydır mamayla devam ediyoruz