2kezanneo Merhabalar isim konusunda kafam cok karisik bi kizim olucak inşallah Derin Ecrin Liya Isimleri arasinda gelip gidiyorum sizde fikrinizi soyleyip yardimci olursaniz sevinirim.. Bu arada iki isim dusunmuyoruz…
denizmanzarasi 2kezanneo Ecrin ismi çok fazla son dönemlerde o yüzden Derin ismi güzel olabilir ama anlam olabilir karakterini nasıl etkiler o da önemli 🌸
1ipek- 2kezanneo Ecrin ücret demek, bikac anlami olan bir isim iyi arastirmak lazım, Derin guzel bencede, Ecrini eleyin derim tabi karar sizin, saglikla kucaginiza alin💕