Aisha_perviz Yarin dogumum var sezeryan 😍🙏🏻Dua edin bana kizlar lutfen🙏🏻37 .2 olucam sizce ciyerleri ?☹️☹️
Anneadayi52 Aisha_perviz Rabbim doğumun da kolaylık versin canım. Bebek için korkma benim ilk çocuğum 36. Hafta ikincisi ise 35 haftalık doğdu çok şükür bişey olmadı sağlıkla ertesi günün sabahın da taburcu olmuştuk bol Dua et ve üzülüp strese koyma kendini
Buketkucuk Aisha_perviz Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kuzucum kolayca atlatırsın inşallah dualarım seninle🙏🏻🤲
Aisha_perviz Anneadayi52 yaa 😍masAllah Allah korusun 🙏🏻🧿insAllah canim bizde sag salim kavusuruz😍🙏🏻Icim ferahladi biraz cok tesekkur ederim😘♥️