Egemm Kiz lar 34 haftaligim kontrolüm e 2 hafta var ve ben vitamin habi olarak decavit kulanıyorum doğru mu kulanıyorum? Siz hangi vitamin ilaçlarını kullanıyorsunuz 20 haftalıkken farklı kullanıyordum doktor decavit verdi bundan sonra da acaba değiştirir mi vitamin ilacını
NaimeYilmaz Egemm az once doktoruma sordm 😊 decavıt vıtamındır hıc bır haftada zararı olmaz sadece son haftalarda bebek gelısımını tamamladıgı ıcın doktorlar vermez ama ıcmenın sakıncası yok dedı kadın dogumcum🌸
Ayselcnt Ben ilk aylarda folik asit kullandım sadece.. 3. aydan sonra kan ilacı,d vitamini ve decavit kullandım.. 32. Haftada deCaviti ve magnezyumu bıraktırdı doktorum.. Kan ilacı hala kullanıyorum, iğneden verdi kansızlık için..