Kızlar 30 haftalık hamileyim.. 3-5 gündür geceleri dehşet bir ağrıyla uyanıyorum.. Gündüz hiç birşey yok ama yatınca sırtımın tam ortasında bir ağrı oluyor ve gece uyuyamıyorum.. Böyle bir sorun yaşayan var mı? Kontrole gidicem yakın zaman da ama artık geceler geçmek bilmez oldu😭 uyumak yatmak işkence oldu resmen..