Uzumummm bu zamanda her yere gitmek riskli tabi ama uçağın bakımı yapılıyor dezenfekte ediliyor ben 2 kere bindim çok şükür bişey olmadı. Yolculuğun uzunsa maskeni değiştir sürekli birde ellerini dezenfekte et birde bünye meselesi bünyen güçlüyse çok daha rahatsın