Kizlar merhabalar su an 11+6yiz cok sukur bir skntimiz olmadi bu zamana kadar bi tek 2 gun evvel baya büyük detaylı bi temizlik haptim yardim edenim vardia amabende baya kosturdum tabi baya yoruldum o guny aksam az bi kahve leke gördüm peçetede yoruldum ondandır dedim Ama dün gece 1 bucuk gibi sanki kramp girer gibi bi mide agrisı yaşadım 1 bucuk saat kadar sürdü biraz cips yemis sanirim dozunu kaçırmışdim ona yordum geçti ve daha olmadı
Simdide az evvel tuvalette kahverengi leke geldi peçeteye abdest alırken pijamama falan deymemis peçeteyle kontrol ediyorum bazen o arada farkettim normalmi acaba ?