Kızlar 6. Haftadan itibaren inanılmaz mide bulantıları yaşamaya başladım. Ağzımda da sürekli kötü bir tat var :( prilan vermişti doktorum bıraktırdı artık içilmez diye. Demir ilacina başladım o daha da arttırdı sanırım bulantıyı. 9 ay prilam içen anne adaylarını okumuştum burda. Sizde nasıl durumlar? Ne zaman geçer bu bulantılar ve ağızdaki tat? Demir ilacının yan etkileri zamanla azalıyo mu bi el atın :(