Irmakkk01 2 haftadır ağrım var ama son 3 gündür idrarda yanmam bel ağrım adet sancısı gibi ağrım var usuttummu mu diyorum hastaneye gitsemmi dayanamıyorum artık vajinam ignelernuyor 33 haftalugim yaşayan var mı virüsten hastaneye gitmeye de korkuyorum
Mucizeeemmmmmm Irmakkk01 canım enfeksiyon olabilir yarın işk işin doktora gitmek olsun bence gebelikte enfeksiyon risklidir
Suzii-90 Irmakkk01 idrar yolu enfeksiyonu canım idrarda yanma enfeksiyon şuanda daha tehlikeli idrar tahlili verirsen anlaşılır durum cnm bu arada bol su tüket 4 5 litreyi bul sürekli idrara çık ki ağrın tanman hafiflesin bir de c vitamini tüket cnm geçmiş olsun
Irmakkk01 Mucizeeemmmmmm aynen canım ilk sağlık ocağına gideceğim çok kalabalık olmuyor bizim burda tahlil vermeye 🙏