Bir ay önce kanama ile hastaneye yattım serum iğne ile durdurdular daha sonrasında kahverengi lekeler gelmeye başlamıştı tam bitti bitecek derken dün sabaha karşı tekrar oldu yine hastane yine serum iğne ile durdurduldu ara ara yine lekeler gelmeye başladı bebeğim çok şükür ki sağlıklı ya resmen adet olur gibi kanama yaşadım korkuyorum artık her seferinde tekrarmı olacak çevresinde bu tarz şeyler yaşayıp bebeğini kucağına alan varmı ilk gebeliğim ağrım falan yok sadece iki aydır yoğun kanama yaşıyorum şuan 17 haftalığız dualarınızı esirgemeyin olurmu 😔