Merhaba güzel anneler! Umarım herkes sağlıklıdır🙏 uygulamaya göre günümüzün dolmasına 99 gün kaldı.. Ayda bir devlet hastanesine kontrole gidiyordum son ultrason kontrolümü 16 kasım ve son kan tahlilimi de 18 kasımda yaptırdım.. şu ana kadar gebelik Normal ilerledi çok şükür bir problem çıkmadı. Bu ayki doktor randevumuzun iptal olduğuna dair telefon ile bildirim aldım ve malesef henüz yeni randevu da oluşturamadım. Kan uyuşmazlığı için kan tahlili veriyordum bildiğim kadarıyla sağlık ocağında bu test yok ebe tam kan tahlili yapıyoruz demişti.. İlk gebeliğim 7 haftalık kanamalı düşükle sonuçlandı sebeb olarak tutunamamış dendi ve kürtaj sonrası uyuşmazlık iğnesi vuruldu. Bu gebelik için o iğne şimdilik yeterli midir? Olaki allah korusun kanama vs olmadan bu haftalarda doktor randevusu bulamadım veya gidemedim diyelim 28. Hafta geçmiş olursa uyuşmazlık iğnemiz doğum sonrasına kalacak ayrıca galiba şeker yüklemesi de bu aralıkta yapılıyor bu 28. Haftada olması gereken iğne ve şeker kontrolünü yaptırmayan annelerimiz var mı? Ya da Kontroller arası 2 ay kadar uzatan var mı? Fikirleriniz nedir?