Esra_ada 2 Li tarama testi yaptırdım ama orta riskli çıktı 😔 4 lü tarama testi önerdi doktor yaptırdım ve sonuç bekliyorum bu durumu yaşayışta 4 lü tarama testi normal çıkan var mı ?
Ebrusezerr43 Biz yaptircagimiz zaman doktorumuza sorduk eger kotu durum cikarsa mudahale edilebilirmi diye bu test sadece supriz olmasin dogumda diye yapiliyormus ben tercih etmedim Allah korusun birsey ciksa ne cikmasa hamileligim mafolur diye yaptirmadim
Rabianida Ebrusezerr43 bende yaptırmadım detaylı ultrasonu bekleyeceğim çünkü hamileliğimi zehir etmek istemiyorum🌸