Ulkr_kaya16 Merhaba güzel anneler. 31 haftalık hamileyim 2.bir kızım oluyo büyük kızımın adı belinay ama ufaklıga bi türlü bulamadm belinay ismine uygun olsun istiyorum kızım berra diyo ama yinede kararsızım yardımcı olur musunuz 😊😊
Zdk Ulkr_kaya16 benim de kızım olacak inşallah. Ve rüyamda belinay ismini görmüştüm ☺️ Ama begüm düşünüyoruz şu an galiba 😬