Canım ben iki hamileliğimde de yaşadım bu yerleşme kanamasını ama tabi kanama diyince biraz farklı oluyo hep kahverengiydi,ilkinde adet günlerim lekelenmeyle birlikte devam etti tam kanama olmadi ordan şüphelenip test yapmıştım ama baya bizaman sonra düşük oldu,bu hamileliğimde gecikme oldu test yapıp bebisi öğrendikten bizaman sonra kahve lekeler başladı ilk başlarda benimde kese boştu daha kalp atışı oluşmamıştı 7.haftada duyduk kalp atışını hatta yanlış hatırlamıyorsam 10.11. haftalarda flan lekelenmeler kesilmişti 🥰