Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Elazığdaki Fethi Hanaya giden arkadaşlar vardı burda. Az önce öğrendim ki doktorumuz covide yakalanmış 2 gün önce. 28 aralığa kadar telefondan yardımcı olacağını söyledi. Sonra tekrar muayeneye devam edecekmiş. Bizim de çatı muayenesi vardı. Doğu Anadolu Hastanesindeki yrd.doç.dr.sami güngörden randevu aldım çarşamba gününe. 37. Haftamıza girdik. Bakalım o ne dicek. Sizler hangi doktoru önerirsiniz?