Kızlar oğluma kavustum 37+5 de bize merhaba dedii spral sezeryan oldum inanın korkulcak birsey yokk ben ki acı esiği cok düşük biriyimmm öyle aman aman ağrım olmadı müsait bir zamanda uzun bir sekilde yazıcağım.salı günü geldim en son 2900 kg cıktı pazar sabahı doğumum oldu 3310 kg doğdu askosumm darısı sizlerin basına 💙💙💙