Ben de çok seviyorum Elisa adını ama araştırdım maalesef uydurulmuş anlamları var cennette bekleyen melek falan diye. Yunan tanrıçasindan gelen bir isimmis ne kadar sevsem de koymayı düşünmem sanırım çocuğun isim hakkı var bize hesap sorulacak bu isim için. Tabi sizin için önemli değilse bu kriter isim olarak güzel