Yusufunannesi35 Anneadayi09 nasıl öğrendin kimyasal gebelik geçirdiğini şuan bende hamileyim ama değerlerim çok düşük son artım 8 kasım bebek şuan 6 haftalık olması gerekirken 10 günlük görünüyor kanda
Anneadayi09 Yusufunannesi35 benim değerim düşüyordu o şekilde öğrendim kimyasal gebelik olduğunu beta sifirlandiginda da kanamam başlamıştı
Piremses0 Burcu-2910 kuzum benim postumdan birinde paylaştık bak istersen testlerime bendede öyle oldu ama gebelik yokmuş klomenle başlıcam adet olunca
Burcu-2910 Piremses0 canım bende yeni kürtaj oldum bu ikinci adetim olacaktı bende anlamadım ne olduğunu saçma bişe oldu yani
Piremses0 Burcu-2910 kuzum belkide hamilesin bilemezsin inş wardırrrr neden kürtaj oldun bi sorun mu çıktı
Burcu-2910 Piremses0 bebeğimin kalp atışı durmustu o yüzden yeniden bişe çıkar diye korkuyorum 3 gün sonra tekrarladım yeniden silikti anlamadım ya