Elifkspzrn 35 haftalık gebeyim 20. Haftadan itibaren LİERAC kullanıyorum suan 13 kg aldım yeni bir çatlağım hiç yok, daha önceden kg alıp verdiğim için vardı hamilelikte hiç olmadı ☺️
adaa_ Lierac kullanıyorum ben de aynı zamanda Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ,37 de alt taraflarda kırmızı çatlaklar oluştu maalesef 😣o zamana kadar hiç bi şey yoktu .