Ipekdulger 19+5 teyim inşallah bir kızım olacak ve iki isim düşünüyoruz birini ben birini eşim koyacak,eşim Alya istedi yanına bir isim bulamadım hala önerilerinizi bekliyorummmm😇
Ipekdulger Dilaraak Zeynep Alya şuan çok fazla var biraz daha farklı olsun istiyorum,çoook teşekkür ederim düşüncen için 😇🌸
HasanSevgiKaracan Ipekdulger nasip olursa benim de prensesim olucak bizde Ebrar Alya koymayı düşünüyoruz sizde düşünebilirsiniz
HaticeTygnTpc Ipekdulger Biz kızımıza Ahsen Belis koymayı düşünüyoruz. Anlamı güzel kız aşkın ilk meyvesiymiş. Alya Belis olabilir mesela yada Belis Alya 😊🤗
Rumeysa53 Ipekdulger bende kiz istyodum eger kiz olsaydi edini ebrar alya koycsktim ama simdi ramazan yigit gelcek nasipse