Elle sıkılan aldım ben ama üç aylikdi bebgim ise başlamış dim çok zor.oluyor manuel .birde merak ettiğim süt sezryan normal doğum üçüncü gün iner bazılarının birinci gün iner ağız sütü yeterli beebgi ne neden pompa almak istiyor sun bebeğin damaklari çok kuvvetli gerek yok bence pompaya çalışıyorsan ayrı bir konu