Selam kızlar. 34. Haftanın başında muayene olmuştum. Doktor 2 hafta sonra gel dedi 37. Haftada çağırdı yani. Ama etrafımdan duyduğum internette okuduğum kadarıyla 35. Veya 36. Haftada mutlaka kontrole gidin deniliyor. Size 37. Haftayı beklemeden bu hafta kontrole gitmelimiyim ? Her hangi bir sıkıntım sancım vs. Yok 3 gündür bebiş normale göre daha da hareketli hatta ☺️ Onun dışında çok nadir bazı akşamlar rahimde batma oluyor 2-3 kere sonra o da geçiyor sizce napmalıyım ?