Fatosef canım benim lekelenme olmadı ama sancım çöktü 33.haftayim nstye girdim ama oda ne bıraksalar dogurcam o kadar🥴 2gun yattım hastanede smdi ilaçlarla doğumu durduruyolar hayırlısı bakalım sende hemen git çünkü burda doğum sancısı adet sancısı gibi demişlerdi bende burdan görüp hastaneye gittim