gulbahar0505 doktorunuza danışın. Tedavi edilmeyen dişler allah korusun çok daha büyük problemlere yol açabiliyor, tedavinizi aksatmayın. Benim doktorum ikinci trimesterda yaptırmamı önerdi. Çok şükür ilk üç ay ağrım olmadı ve üç ay bittiğinde başladı benimki de şans eseri. Diş konusu genetik malum. Benim dolgulu dişlerim hamileliğin de etkisiyle yeniden çürüyerek hep kanal tedavisi olma yoluna girdi. 2 dolgu, 2 kanal tedavisi oldum 4 dişimde toplamda. Gebe olduğunuz için iğneyi az az vuruyorlar uyuşturma amaçlı. Tutarsa geçici dolguda kalın, ben üç dişimde geçici dolguda kaldım, gerekirse normali konulacak, şimdilik tutuyor. Çok geçmiş olsun. Ek olarak, film kesinlikle çekmiyorlar.