Krizantem_ minikmercimek Duru ya oy verdim çok hoş naif bir isim ama bu isimler çok fazla. Yaygın olduğu için ben düşünmezdim acikcasi🙈
Esosun Herkes heralde sadakatsiz izliyo😄😄 benim oyum duruya dupduru güzelliği olan bi kız olsun inşallah😻
minikmercimek Esosun :))) aslında ben o yüzden seçmemiştim oda kulağa zarif gelen isimlerden ama o diziyi sevenler genelde onu seçiyor evet 😂
gulsah9534 Oyumu Derin’den yana kullanıyorum çünkü bende kızıma Derin adını koyacağım 29 haftalığız şuan 🥰
Bade2021 Biz babasıyla kura yapmıştık ve benim istediğim duru Bade eşimin derin ve elaydı çok şaşırdım bütün isimler aynı olunca 😂 biz kura yaptık Bade çıktı son 23 günümüz 😍