Nagihan5734 Herkese merhaba organik mama ve devam sütü diyeyim fikirleri iz kesin budur diyebileceğiniz önerdiğiniz isimler nelerdir ? Hipp duydum ama sma yida duydum sizce bu ikisi organikmi bebegi şisirmiyor diyorlar
Busbushatun Nagihan5734 ilk zamanlar hipp kullandim doktor onerdi gaz yapmiyor diye sonra buyudukce sma ya gectim
Duygukocc Nagihan5734 bebeğim prematüre doğdu ve direk hipp organik combiosic aldırdı hem rahatça kilo aldı hem zorlanmadan gaz çıkardı yedi içti rahattık yani 3 buçuk kiloyu geçincede mamayı değiştik ama param olsa kesinlikle hipp e devam ederim en iyi mama gerçekten