Ates_41 Ben 16’sında adetime 2 gün varken yaptırdım 65.89 çıktı. Bana da hamilesin diyemeyiz dedi sağlık ocağındaki doktor. Yarın tekrar kan vereceğim. Adet tarihim geçti zaten. Burada önemli olan artışmış arkadaşım. Herkesin aynı olmuyormuş ama artış düzenli olmalıymış. Bir daha yaptır ben de heyecanla bekliyorum yarını. Güzel haberler alalım inşallah.