26262626 Kızlar sizinde bikini bölgeniz baya karardı mi.36. haftamda sayılırım. bi de ayak tırnaklarınızı kesebiliyor musunuz eşinize mi kestiriyorsunuz?
ikizminikler 26262626 karardı malesef 😕 ben geçen kestim gayette rahat kestim ayağımı kendime doğru çekip
Merrvvee 26262626 yaa çok komik bi şekilde bende ayak tırnaklarımın birini kestim birini kesemedim daha 17 haftalığım aklıma geldikçe gülüyorum neden bilmiyorum 😂
livasmomm 26262626 34+2 deyiz kararma olmadi … yere oturup bağdaş kurup kendim kesebiliyorum tırnağımı da simdiye kadar ilk gebelik bu arada
Melek0720 Hemen hemen ayni haftadayiz bikini bölgesinde maalesef kararma meydana geldi. Ayak tırnaklarımı kesemiyorum eşimde kesmeye korkuyor napicaz inanın bilmiyorum..
[silindi] Melek0720 duştan sonra yumuşak oluyor tırnaklar bayağı ya da ayağınızı sıcak köpüklü bir suda bekletin biraz yumuşasın tırnaklar o zaman çok rahat kesiliyor eşiniz belki korkmaz o zaman tık tık hemen tek makas darbesi ile kesilir.
Melek0720 [silindi] inanın dediginiz gibi yaptik eşim kesemedi üstelik tırnak batması oldu esimin kestiği tırnak nasil cikaricam inanın hiç bilmiyorum. Yurumede cok zorluk çekiyorum.
aselelif06 Aaa bana naz yapıyorsun diyorlardı ben de kesemiyorum ne salak insanlar var sanki her yıl hamile kalıyorum kesemiyorum yani napayım. Bi de ben kimseye elletemem ayagımı ya en büyük fobim çok huylanıyorum biri dokununca
[silindi] Melek0720 hadi ya tüh üzüldüm şimdi, normalde yumuşacık oluyor el ile bile kopuyor. Demek ki tirnaginiz kalınmış. Kuaför var mı yakınınızda yarın ona yaptırın en iyisi.
B0220 Melek0720 dün gece yaşadım bunu 🤦🏻♀️ Ayaklarım ödem yaptığından tırnak ete batmış parmağımı beşiğe çarptım nefesim kesildi resmen baktım kesemiyorum taş gibi olmuş etim tırnağım sabunlu sirkeli ılık su hazırladım ayaklarımı 20 dakika hazırladığım suda beklettim etim yumuşadı öyle kesebildim tırnağı kesinlikle tavsiye ediyorum 🥰🙏🏻
Ef24 Melek0720 benim de iki ayak parmağımda batma var tırnak makasını tırnagınıza geçirin kesecekmiş gibi batık olan yere yavaş yavaş ilerletin yavaş yavaş kaldırın hemen kesin tekrar batmadan ben öyle yapıyorum 🥺
Ef24 Bikini bölgesi koltuk altı kararma oldu ama doğumdan sonra geçiyor merak etmeyin 🌺 karnım çok büyüktü ikiz gebelik sanıyorlardı ama tırnaklarımı kendim kestim hep 😃 koltuğa oturup ayağımı yana uzatıp öyle kesiyordum
ikizminikler Ozlemyeni jilet kullandım ben lazere gidiyordum çok önemsemedim tekrar devam edicem diye