Merhaba kızlarr bende 6 gün önce doğum yaptım.minik prensesim 40 haftada doğdu kızlar korkulacak kadar birşeyi yok sancı biraz zor oluyor ama sonu çok güzel. Gece saat 4 te suyum geldiğini farkettim ve direk hastaneye gittim yatışımı yaptılar sabah 9 da doktor muane etti 2 cm açıklığım olduğunu söyledi 5 e kadar doğum yaparsın dedi ve gitti ondan sonra hiç muane eden olmadı ben hep kendi çabalarımla doğum yaptım sancı çok zor doğruyu söylemek gerekirse bi ara ben sezeryan istiyorum dedim ama sonuna yaklaşmıştım direnmeye devam ettim ve saat 5 te ben iyice sancıdan duramaz haale geldim ve ıkınma hissi oluştu ebelere söyledim daha doğum başlamadı duşa gir dediler ama ben ıkınmaktan duramıyordum duşa giriyorum ve ıkınma hissi geliyor sonra doktor geldi ben duramıyorum beni doğuma alın dedim 8 cm açıklığın dedi ama yatakta doktor muane ederken bir yandan da ıkınıyorum sonra beni doğum odasına çıkardılar ve orda kendi haalimde ıkınmamı söylediler masadan tutup yere eğilip bi kaç sefer daha ıkındım sonra beni doğum masasına çıkardılar 2 kere de orda ıkınıp kızım kucagımdaydı.♥️
14.12.2020 17.47 de doğan canım kızım
benim için zorlu bir süreçti ama sonunda herşeyi unutuyorsunuz emin olun kuş gibi hafifliyorsunuz😍