nil_-32 Selin - Damla - Asel - Ayla - Asya aslında Ayla ve Asya çoklkkkk kullanıldığı için bıkmış durumdayım ama eşimin önerisi onlar sizce hangisi veya öneriniz var mı 🙏
[silindi] nil_-32 bunlarin icinde asya hadi yeni moda olsun derseniz alya, ama cocugunuz okula basladiginda ayse gibi alya kaynar yasitlari muhtemelen. Ben leyla, elif, zeynep gibi klasik isimleri seviyorum ama tercih meselesi
nil_-32 [silindi] evet bende alyadan Asya’dan son dönemde ne yalan söyleyeyim bıktım görmekten duymaktan🤦♀️ O yüzden Selin dedim en başından beri ama nedense tamam bu isim net diyemiyorum
Didi6 nil_-32 Asel, Asya, Alya çok kullanılıyor ama Ayla fazla kullanılmıyor. Ayla güzel bence 🌸 Selin de güzel 🌸
nil_-32 Mutlulukcuk ilk kızımın adı Beril beliz işe uyuyormuş 😊 ama ben farklı olsun uydurmayayım diyorum 😃