Fundaozbk eğer hafif rahatsız etmiycek derecede ağrıyorsa normal kasık ağrısı arada bir gelir hafif hafif ama geçiyor gün içinde arada bir geliyor ben 14 haftalığım benimde arada bir oluyor hala kasık ağrıları bir ara ambulans çağırdım çok kusmaktan artık boğazım tahriş olmuştu neyse kasık ağrılarımıda söyledim hemşire gayet normal ben 9 ay yaşadım bunu dedi rahme baskı yapıldığı için bebekte büyüyor 😊