Kzbnygt canım kesinlikle doktora git benimde kum var ciddi bi ağrı olmadı şükür idrarda kan görüldüğü için ultrasondan bakılınca kum var dendi ve ağrın olursa mutlaka gel dedi doktor çünkü böbrek ağrısı rahimde kasılmalara neden olduğu için erken doğumu tetikleyebilioyrmus allah korusun 3 ayda bir kontrole gel dedi Ocak ayında tekrar gidip baktıracam aman sakın ihmal etme Allah korusun hemen hastaneye git